Zoeken in deze blog

dinsdag 4 augustus 2020

Hij wéét

Laatst was ik eens wat oude cd'tjes aan het draaien van Don Francisco, dat kon weer omdat ik mezelf een nieuw spelertje cadeau had gedaan omdat m'n oude al heel lang kuren had en ik het jammer vond om m'n cd'tjes niet meer te draaien. Ik wist half niet meer wat ik door de jaren heen allemaal verzameld had, zo leuk om dat weer terug te luisteren. Ik vond echt juweeltjes. Muziek uit mijn jonge jaren die veel voor me betekend heeft. Ik zat wat te puzzelen terwijl ik zat te luisteren en het lied wat ik in deze blog deel bracht me terug naar de tijd dat ik zo verlangde dat dit lied waar zou kunnen zijn voor mij. Ik voelde me toen zo alleen, wilde zo graag dat iemand / Iemand me écht zou zien en van me zou houden. Ik heb vaak bittere tranen gehuild bij dit lied, want het zei precies wat ik zo graag wilde horen maar wat ik niet durfde te geloven.



I know what you've been hearing
I've seen you hide your fear
embrassed by your weaknesses
afraid to let Me near 

I wish you knew how much I long
for you to understand
no matter what may happen child
I'll never let go of your hand

I know you've been forsaken
by all you've known before
when you've failled their expectations
they frown and close the door

But even though your heart itself
should lose the will to stand
no matter what may happen child
I'll never let go of your hand

The life that I have given you
no one can take away
I've sealed it with Mij Spirit, blood and word
the everlasting Father has made His covenant with you
and He's stronger than the world you've seen en heard

So don't you fear to show them 
all the love I have for you
I'll be with you everywhere
in everything you do

And even if you do it wrong
and miss the joy I planned
I'll never, never let go of you hand


Vader dank U wel dat U dit allemaal heel diep in mijn wezen hebt laten doordringen, dat ik me nu zo enorm geliefd mag weten en ook regelmatig mag voelen. U houd van mij, U weet alles van mij en U laat me nooit meer alleen. Dank U wel dat ik dit lied na al die jaren weer mocht horen en me het enorme verschil mocht realiseren, wat een mooi cadeau van U.


ONDERWEG naar Hem en met Hem

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je mijn blog hebt gelezen, laat gerust een reactie achter dat vind ik altijd leuk.

Doe je dat liever privé dan begrijp ik dat en kan dat via het volgende mailadres

danielle.hoogendijk@live.nl

Je kroon dragen

  Ik was te gast bij  Johanneke Plaggenmarsch  van  Waardevol en uniek  voor haar nieuwe serie " je kroon dragen " Hier de eerste ...